Underbart väder!

Vad mer kan man säg om detta underbara väder vi har nu. Det tråkiga är att man sitter inne hela dagarna men men jag får hoppas att det är lika fint när jag har min semester. Det är bara två veckor kvar nu, usch jag tänker bara på vad jag måste lära mig på jobbet innan jag kan gå på semester med gott samvete. Vi hade en söt besökare på jobbet idag eller utanför om jag ska säg rätt. Detta lilla rådjur åt lugnt och fint utanför i skogsbrynet.



Förra veckan beställde jag nya trädgårdsmöbler och igår fick jag hem dom med hjälp av en mycket snäll far och syster. Måste bjuda dom på en grillkväll så att man inviger möblerna på ett underbart sätt. Om man säger så här så var det rätt jobbigt att montera ihop allt det tog hela kvällen men när jag fick se resultatet var det värt det.

       

Detta är mina nya möbler. Här kommer det njutas av både det ena och det andra. Jag blev nästan sugen på att hälla upp ett glas vitt vin och bara sätta mig ner och njuta av sommaren.

Ha en mysig kväll

kram
T

Kommentarer
Postat av: Maria Roos

Jättefina möbler i en klassisk modell som funnits länge. Jag ska skicka några roliga bilder som bevis!

2010-06-30 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0