Snart är det midsommar!

Jag ka inte beskriva hur skönt det ska bli med långhelg. Det har varit två intensiva veckor på jobbet nu och alla börjar känna att det är jobbigt. Men men snart är det helg..

Vid huset har det hänt en del far har målat den hofsen på norrgaveln och nu är det bara en strykning kvar tills det är klart sedan kan vi börja riva brädklädseln för att rikta, isolera och byta fönster. Härligt härligt! Innomhus har vi nästan gjort klart golvet på övervåningen där trappan ska komma upp och runt omkring där. Det är lite läskigt att klättra upp på stegen och kolla på när dom jobbar där för det är bara bjälkar att gå på. Jag blir höjd rädd bara av att titta på ett. 

Jag ska lägga ut lite bilder när jag kommer hem från jobbet.

Ha en bra dag fast solen inte skiner!

kram 
T   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0