Shoppingtur

Nu harm an kommit hem efter en shoppingtur som gick i skurarnas tecken. När vi kom in vid tio var det hyfsat väder det regnade inte, men efter en timme började de tunga dropparna falla från skyn. Då blev det att springa mellan affärerna som tur var att vi nästan var klara med våra ärenden. Jag hittade en underbar vit tunika/skjorta.

      

Hittade den på Sisters lite dyr 899:- men underbart fin och användbar.
Jag behövde lite nytt smink så det blev en tur till Make-Up Store, där blev det ett mineralpuder, dagcreme och brynfix. Min mascara började sjunga på sista versen märkte jag i morse så då var jag tvungen att köpa ny det också. En present till nästa helg hittade vi och sist två baslinnen från Vila. Det blev en hel del men det var jag värd.

Nu är det dags att baka lite till mina snickare borta vid huset. Ikväll är det 25 årsfest hos kusinen som gäller måste ladda inför det också.

Ha en trevlig lördag mellan skurarna.


Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0