Inget internet!

Nu har vi varit utan internet en vecka där hemma. Vi har inte försökt på allvar att fixa det men nu har man lite abstinens, så jag får ta det på jobbet. En liten resumé på det som hänt i veckan. Filmen var underbart bra. Många klädbyten och rappa repliker. Visst det var lite negativt att den var så lång hade kunnat kortas ner en aning. Men det var väl för att få med alla klädbyten. Sen i lördags var det dags att gå till frisören för att få håret fixat. Nu är det kort och nyfärgat precis som jag vill ha det.

Vi hade vårkonsert med kören i söndags kväll och det gick faktiskt bra måste jag säg. Det är alltid vemodigt på våren efter som det är så långt uppehåll som kommer. Men det är alltid roligt när det är kick-off på hösten sen.

Vad som hänt mer i veckan är inte så mycket. Det är fullt upp på jobbet och dagarna bara flyger iväg. Kanske inte idag dock när jag sitter själv på kontoret. Ikväll ska vi till Helena och Mattias det ska bli jätte trevligt, det blir inte att man träffas så ofta mer än i affären när jag handlar och hon jobbar.

Jag ska komma med lite bilder på min frisyr och sedan jag var i Grebbestad med systrarna mina och jag får itne glömma min underbara veranda.


Nu får jag fortsätta jobba!

Ha en trevlig helg.

Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0