Nu är helgen slut

Tänk att tiden går så fort när man är ledig. Det är inte roligt men nu vet jag att det bara är fyra dagar kvar tills semestern börjar. Jag har tagit ledigt på onsdag för då ska mor, mormor, eventuellt M och jag åka till kinna på kärringrally. Jag ska köpa gardiner tíll vårt nya hus och tyg till stolar som jag ska klä om under semestern. Stolarna har jag tänkt att ha hallonröda om jag hittar något tyg som jag fastnar för. Gardinerna ska vara vita och tunna. Jag har tröttnat så på panellängder och nu vill jag ha hela längder med mycket tyg som böljar i vinden.

Igår var vi på Ulrika och Adams bröllop och det var verkligen så himla fint. När man fick de dom gå upp för altargången började tårarna komma. Jag vet inte vad det är med mig och bröllop jag blir så himla rörd. Det är så härligt att se när två männsikor har beslutat sig för att leva resten av deras liv tillsammans.

            

Här har dom blivit Herr och Fru Hagström.

Kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0