En vecka har gått

Jaha, vad ska man säg att semestern går väldigt fort nu har det gått en vecka och jag har inte hittat på så mycket. Jag har lagat mat och grejat hemma men inte kommit iväg på något än. I torsdags hade vi en slappardag vi lånade svärfars Merceders cabbe och drog oss neråt kusten och Halmstad. Vårt första stopp blev i Simlångsdalen på Vildmarksbutiken. Där hittade jag en fritidsjacka och en mysig fleecetröja och J hittade en långärmad T-shirt. Där efter landade vi i Laholm där åt vi lunch och sedan bar det av mer söderut. Genom Båstad vi körde och där var vi inte ensamma om man säger så här. Det var hur mycket folk som helst och bilar som var dyrare än dyrast. Vi passerade detta samisorium av bilar och människor för att komma närmare Ängelholm där våra vänner var på semester, närmare Höganäs, efter att ha intagit en pizza och ett glas vin med vännerna. Drog vi mot deras stuga. Där intogs ett par glas med vin till och framåt natten begav vi oss hemåt igen.

J innan maten kom i Laholm

En liten cool tjej med sin mors glasögon och knutar i håret.





Fredagen jobbades det på huset och det samma lördagen för J. jag var på auktion med Helena. Jag kom hem med ett teaksoffbord och en kaffeburk. Det var inte lika många fynd som jag brukar komma hem med, nästa gång blir det säkert fler. I går kväll hade vi lite grille här, gästerna var Henrik & Janina med Phillipa, Elin och Anna.
Dagen i dag började med en cykeltur på 1,5 mil och efter det intogs frukosten. Efter frukosten var det dags att åka till frisören för klippning och färgning. Jag har kommit fram till att jag vi ha lång page igen så mycket klipp blev det inte, ny färg blev det däremot en mellanbrun med lite röda inslag.


Ha en mysig kväll

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0