Bröllopsdags

Idag är det bröllop som gäller det är Ulrika och Adam som ska gifta sig i Villstad kyrka. Jag har inte riktigt fattat att det är redan känns som att det var i går man fick inbjudan på posten. Denna gången har jag inte köpt någon ny klänning för jag tyckte att jag hade så många fina i garderoben. Herregud vad har hänt med mig jag som alltid vill ha något nytt. Mitt val föll på den klänning jag hade på min systers student förra året. Det är en femtitalare med röda rosor ooh gröna blad på vit bakgrund. Väldigt fin måste jag säg. Till blir det skyhöga platåer mörkgröna med rosetter på också helt underbara. Eftersom jag vet att jag inte klarar en hel kväll i platåerna så tar jag med mig mina vita skinn converse att byta med till festen. Detta blir en väldigt bra kombo med klänningen.

       

Här är klänningen och skorna (ursäkta de dåliga bilderna). Jag kommer lägga ut ett foto på både migo ch J i våra bröllopslkäder.

Ha en bra dag i solenstecken

kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0