Snö, snö och åter snö

Nu tycker jag att det får räcka med det vita som faller ner från skyn. Tänk att kunna gå ut utan att bli kall och bara känna solens strålar värma kroppen. Men men den försvinner väl någon gång.

Det börjar kännas nu att jag inte har lång tid kvar på Konsum, endast två arbetsdagar kvar. På onsdagkväll så blir det avskedsmiddag på Forum med alla som vill följa med och avtacka mig. Det känns väldigt konstigt måste jag säg, om en vecka så har jag avverkat första dagen på Frimeko. Herregud!!! Jag har verkligen inte fattat det än. Ångrat mig har jag verkligen inte gjort. Detta är något som jag behöver göra för att utvecklas och känna att man gör något bra och att man känner sig uppskattad. 


Duschen ropar på mig efter promenaden med Carro och Malin.

Ha en bra kväll!

kram T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0