Nya tag!


Välkomna till min blogg!


Nu har jag tänkt att försöka blogga igen. Det var ett tag sedan men nu känner jag att det händer så mycket som jag vill dela med mig.
Det största som hänt är väl att jag den 1:a mars börjar på ett nytt jobb. Eftersom jag har varit på Konsum så länge nu kände jag att det var dags att röra på mig och prova på någor nytt. Jag fick chansen och tog den. Mitt nya jobb är på Frimeko som aktiv innesäljare. Det ligger i Fridhemsberg, utanför Ullared.

Men det är inte bara det som händer vi har ryckt fram renoveringen på huset och det börjar likna något nu. Det är många beslut som ska tas, men just nu så känns det bara roligt.


Ha en härlig kväll!

kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0