Nu är detta kapitlet slut

Igår var det sista dagen på Konsum och kvällen avslutades på Forum. Det var jätte trevligt och god mat serverades. Chefen höll ett litet tal och delade ut en stor blomsterbukett med ett paket till mig. Det kändes som att han var nöjd med det jobb jag gjort. Efter det så var det kramkalas och jag fick skjuts hem. När jag vaknade imorse så kändes det väldigt skönt. Jag kände mig nöjd med det beslut jag tagit och nu laddar jag bara inför det nya som börjar på måndag.

Många knop har det inte gjorts idag, tvättat, planterat om lite blommor, hängt upp gardiner och min kära far har lagt på ett par nya vinterdäck på min bil. Nu kan jag känna mig lite säkrare på vägarna. Det som jag också skulle ha hunnit med idag är måla färdigt stolarna och en lampfot, men eet kan jag hinna med imorgon. Då det är en Halmstad resa som gäller. Mamma och jag ska skjutsa in syster till bussen som ska ta henne hem till Grebbestad.

Ha en bra kväll!


Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0