Tuffa tag

Jag kan inte säg annat än att jag kastades in i hetluften direkt när jag kom till jobbet igår. Började med att uppdatera mig efter att ha varit borta i tre veckor, efter detta så började helvetet rent ut sagt, jag vill inte säg mer men jobbigt var det.

Tisdagar är min favorit tv-dag, det börjar med Allsång och efter det är det Midsomer Murders. Det sistnämda är min favorit. Jag vet inte vad det är med engelska deckare. Det enda jag kan komma fram till är att det måste vara att man nästan aldrig får se när mordet sker utan man kommer in i handlilngen när det redan har skett. Detta sätter igång tankeverksamheten. 

                                          
                                     Huvudpersonerna i serien

Ha en mysig kväll

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0