helgen är snart över

Jag vet verkligen inte var tiden tar vägen. Poof så är helgen slut och man vet inte vad man gjort. I lördags var det dags för damkören och vi övade i tre hela timmar men tiden bara flög i väg. Vi har en konsert på gång i januari. Programmet är Dancing Day, Rutter, A ceremony of carols, Britten och lite annat. Självklart kommer jag återkomma med mer info när det börjar närma sig konsert dag. Efter damkören var det dags för städning och lite annat. Jag hade sådan tur för vår tvättmaskin årgång -82 lämnade in i torsdags och J med bror var uppe hos byns elektriker och hämtade en sprillans ny. Det är nu en fröjd att tvätta. Igår kväll drog vi en runda på cyklarna ca 2 mil blev det och det kändes i rumpan idag...

Denna dagen startade vi med en två timmar lång svamprunda på cyklarna. Vi timade regnet väl det började när vi cyklade in på gården. Dagen skörd i svampskogen blev ca 3 liter. Inte alls dåligt tycker jag.



Nu ska jag krypa under filten i soffan och kolla på film.

Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0