Fullgas!

Denna helgen har det varit fullt ös. Jag började lördagen med att gå upp tidigt för att vara på auktionen i Nickelsbo. Där fyndade jag ett matsalsbord med fyra stolar. Det är ett runt bord med tåv iläggsskivor så att det blir över 2 m långt när man har i båda. Färgen är ljus ljus grå och det är så fint. Äntligen hittade jag bordet jag letat efter i två år. Efter auktionen var det dags för lunch och  det blev en tur i blåbärsskogen med svägerska och svärmor. 
Nu var det dags att göra sig iordning inför kvällens konsert Roxette. J var som vanligt tvungen att planera mat och allt, med en kycklingburgare i magen begav vi oss till staden. Där mötte vi upp min chef och några kolleger för en drink på Bulls. Denna kvällen glömmer jag aldrig, jag ska lägga upp bilder från kvällen.

Igår åkte vi till Gbg och Media Markt för att kolla på vitvaror till köket. Herregud vad det snurrade i huvudet efter dryga två timmar där inne. Men klokare blev vi och har nästan bestämt oss för vad vi ska ha. När vi satt oss i bilen öppnade sig himlen och vi begav oss neråt igen. Kvällen spenderade vi hos C-J och E med deras lilla nya son. där bjöds det på tacos och mycket prat om jakt mm. Trevligt var det! 

God natt

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0