Ny dator

Dagens att göra lista! 

Baka Kanelbullar och muffins
Städa
Tvätta
Springa en långrunda
Så igen grönsakslandet
Kolla efter en ny dator

Jag har länge funderat på att köpa mig en ny laptop, eftersom min gör lite som den vill. Stänger man av den på kvällen och startar upp den nästa dag så måste man starta om den två gånger innan man kan använda den. Jag vet inte vad som är fel men den är sex år gammal och jag förväntar mig inte att den ska hålla i all evighet. 

Det jag vill ha är en HP det är det jag har nu och jag har varit väldigt nöjd med den. Det blir nog att jag åker ner till Expert och beställer em den jag vill ha. Jag har hittat en som skulle funka bra för mig, hoppas bara att dom kan beställa hem den. 

Alla mina punkter på listan är av klarade och jag har hela kvällen kvar. Härligt! =)

Nu är det dags att hoppa in i duschen efter löparrundan.

Ha en bra dag!

Kram
T







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0