Don't stop dreaming when you wake up

Detta fick jag se tryckt på ett linne och jag kände att det var något som man verkligen borde tänka på. Det är verkligen viktigt att följa sina drömmar, även om man tycker att de verkar omöjliga att uppnå. Jag kände igen det i mig själv eftersom jag precis bytt jobb och det var något som jag drömt om länge och så dök ett tillfälle upp och jag kände att det var dags att göra en förändring. Visst det är jobbigt att bryta upp från invanda rutiner och börja om på ny kula. Men det känns så otroligt bra, det är alltid något nytt och utvecklande som man får göra.

Snart börjar en ny jobbarvecka och även fast det för många bara är en fyra dagars vecka. Det blev det inte för oss på Frimeko, utbildning är det som gäller på lördag. Det positiva är att det är på AJ så man slipper åka så långt.


Ha en mysig annandags kväll

kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0